یادداشتهای روزانه

Saturday, March 10, 2007

صدای پای بهار





ز خنده‌های آفتاب
شکوفه‌ها یکی یکی
به ناز و با کرشمه
باز می‌شوند
سپید و صورتی

سرود عشق می‌رسد به گوش
از زمین و آسمان
دوباره باز بهار می‌شود
دوباره باز شورشی است در دلم
هوا پر از لطافت و
زمین همه سخاوت است

نگاه کن
ز هر طرف جوانه‌ای است
که عاشقانه باز می‌شود

چه سرخوشم
ز رویش جوانه‌ها
ز بوی آفتاب
ز لاله‌ها و نرگس و بنفشه‌ها

دلم به جوشش است از نسیم
نگاه کن به من
به ابرها
به آسمان
ببین که تا کجا کشیده می‌شود دلم
ببین چه سرخوشم
ز دیدن تمام این نشانه‌ها

2 Comments:

At 8:57 PM , Anonymous Anonymous said...

سلام

ویدا جونم افرین به این همه هنر واقعا تبریک میگم موفق و موید باشید

 
At 8:22 AM , Anonymous Anonymous said...

درود به شما ويدا
من از ذوق شعرتون خوشم اومد و دوست داشتم به وبلاگ من هم بياين و چند تا شعرم گفتم نظرتون رو بدونم مرسي

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home